torsdag 13 juni 2013

13.6.13



Hej! Alla ... Eller typ dom som råkar
Kolla min blogg då och då o hoppas om inlägg. 
Har insett att jag faktiskt saknar att blogga en hel del, även om mitt skrivande  inte är värd en 10 men skit samma. Sommarlovet har börjat, haft en skit lyckad avslutningsfest hos Soffi och sedan spenderat mesta av sommar dagarna med pojkvännen. På måndag kom Occi hem från Singapore, var närmare 8-9 månader senast jag träffat hnm så det var riktigt kul! Pojkvännen,Milla,jansku och Eki åkte idag på skriba, Kim for igår till Malta på språkresa så känner mig lite forever alone men månne ja inte klarar mig. 
Fick idag veta min studieplats o ser ut att ja kommer spendera 3 år i Norsen. Jag är nöjd! Skit stolt att ja slapp in var nästan 100 på att det blir kyrkslätt. Tycker de e skönt med nya människor och att komma lite bort från grani. Känner ca 2 människor som börjar där så lite spännande är det. 
Men de blir nog bra :)

Nu sitter jag barnvakt hemma och lagar mat. 

Tack för mig skall försöka komma ihåg o skriva någon dag snart 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar