torsdag 4 oktober 2012

7 saker jag inte klarar mig utan

Kläder.. ni alla vet säkert varför? ;) haha 
Nä men älskar kläder, älskar att shoppa även om jag aldrig brukar köpa någo jätte fina kläder 

Min telefon. För tillfället äger jag denna urdåliga telefonen efter som min gamla samsung slutade fungera. Känner mej nog lite konstig eftersom denna inte har internet så kan nästan inte göra någonting men telefon som telefon klarar mej inte utan. Denna telefon är tillfällig, köper nog snart en ny och bättre! 


Alla min härliga vänner. Skulle på riktigt verkligen aldrig kunna leva utan dem. Sjukt viktiga för mig och älskar dem! Bilden ovan är några av mina närmaste vänner, nej har inte satt varendaste kompis dit. 


Min familj. Bild på mej och min syster från denna sommaren. Älskar hela min familj och kommer aldrig glömma dem och är sjukt viktiga för mej! 


Säng.. sova sova älskar! 


Mat skulle dö utan det... haha 


Datorn <3 

puss och hej har lite tråkig här hemma hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar