onsdag 30 maj 2012

Borgå

Hejsan, hela skoldagen har varit helt sjukt roligt, ända till nu. 
Med skolan åkte vi på utflykt till borgå, besökte Runebergs hem och hade en guide till oss. Det var nog ganska långt tråkigt att stå länge och lyssna på samma tråkiga person. Sedan hade vi mat, åt ganska snabbt och träffade sedan sötnosarna Elin & Lucinda. Jätte härliga människor, hade sjukt trevligt. Vi gick omkring i matbutikerna och sedan satte vi oss på subway och talade :) Efter det tog vi med skolan bussen till Brunbergs var vi köpte choklad och sedan blev det bussen hem igen. Hemma och städade och allt var fortfarande bra. 

Var i bilen med syskorna och pappa då min stora syster fick ett anfall. Som jag nämnt är hon ju utvecklingstörd. Har aldrig själv varit med om när hon fått anfall och hon har inte heller haft på jätte länge. Men idag i bilen började hon tala om " tokigt, pipi öga " och börja darra och hosta, även svårt att andas, blev helt panik slagen och jag vet inte när jag varit så rädd som idag. Usch, verkligen hemskt. Älskar henne otroligt mycket, och bryr med så mycket om henne  ♥ Förstår inte varför vissa människor skall få sådant här, vad har de gjort för att förtjäna detta, hemskt på alla sätt. 

Nu mår hon helt okej, tror jag. Hon talar ju inte så mycket. Hon vilar i sin säng.. men ja. Det är bättre ,sån tur,räcker inte det hemska mer än par minuter  

Älskar dig, vill aldrig att du skall lämna mig  

Tack så mycker om ni orkade läsa! 


7 kommentarer:

  1. Usch ): hoppas det aldrig händer igen :( <3

    SvaraRadera
  2. :(((
    Ojnej!Bra att familj betyder mycket för dig!♥

    SvaraRadera
  3. ush:( hoppas de ordnar sig:( <3

    SvaraRadera
  4. tycker så synd om både dej, din familj och henne! inge förtjänar något sånt! hoppas de int händer igen <3

    SvaraRadera